لذت اطلاع رسانی خاص با پیامک صوتی زمانک
شاید برای شما هم مهم باشد که لحن سخن و احساسات خود را نیز در پیامتان برای یک نفر، جای دهید؛ و یا همراه پیام خود، از موسیقی دلنوازی استفاده کنید تا تاثیرگزاری حداکثری روی مخاطبتان داشته باشید. نسل گذشتهی پیامها که همان پیام متنی (SMS) میباشد، امکان گنجاندن این موارد را در خود ندارد. لذا ابزار جدیدی برای ارتباط و اطلاعرسانی، به شما هموطن عزیز توصیه میشود:
((پیامک صوتی))
صدای خود را ضبط کرده، آن را برای مخاطب موردنظرتان میفرستید. در لحظه، تلفن مخاطب شما زنگ خورده و پس از پاسخ، صدای شما را میشنود.
این فنآوری نسل جدید ارتباطات، ویژگیهای دیگری نیز دارد:
- قادر است صدای شما به دهها هزار نفر تنها در یک چشم بهم زدن، ارسال کند و محدودیتی برای تعداد مخاطبان ورودی شما وجود ندارد.
- به دلیل ترافیک پیامکهای متنی تبلیغاتی، شمار قابل توجهی از مردم، پیامکهای متنی تبلیغاتی خود را بلاک کردهاند. بطور میانگین، در هر کمپین پیامک متنی، تنها ۴۵٪ از مخاطبانتان پیام شما را دریافت میکنند درحالیکه شما هزینهی تمام کمپین را پرداخت کردهاید. اما پیامک صوتی بلاک ندارد و صدای شما حتما به گوش مخاطبتان خواهد رسید.
- شاید بخواهید یک نظرسنجی را از جامعهی بزرگی از مخاطبان موردنظرتان به عمل آورید. زمانک، این امکان را در اختیار شما قرار میدهد تا با استفاده از پیامک صوتی، یک نظرسنجی تا ۹ گزینه را اجرا کرده و گزارش دقیق آنرا دریافت کنید.
جهت ضبط صدای خود میتوانید از recorder تلفن همراه و یا لپتاپ خود استفاده کنید. اگر به دنبال صدایی با کیفیت و تاثیرگزار هستید، استدیو ضبط صدای زمانک در خدمت شماست. همچنین میتوانید از سرویس متن به گفتار زمانک نیز استفاده کنید. بدینصورت که متن خود را تایپ کرده و سامانه، صوت این متن را تحویل شما میدهد.
هماکنون ممکن است سوالی ذهن شما را مشغول کرده باشد:
اگر مخاطب موردنظر، تلفن خود را پاسخ نداد چه؟ در این حالت چه میشود؟ آیا هزینهی من بینتیجه تلف شده است؟
در پاسخ شما باید گفت که: زمانک، پیشبینیهای لازم را در این زمینه انجام داده است. شما میتوانید تنظیم کنید که اگر مخاطب موردنظرتان پاسخ نداد، مجددا یکبار یا دوبار با مخاطب تماس گرفته شود. همچنین میتوانید کمپین خود را گارانتی کنید؛ یعنی هزینهی تماسهای پاسخ داده نشدهی شما، به حساب شما بازگردانده میشود. راهکار دیگری نیز توسط زمانک تعبیه شده است و آن، قابلیت تماس برگشتی است. یعنی اگر مخاطب به تلفن خود پاسخ ندهد و در زمانی دیگر، با همان شمارهای که با وی تماس گرفت، تماس بگیرد (call back)، پیام شما را میشنود. لازم به ذکر است که سرویس تماس برگشتی، فقط به مدت ۲۴ ساعت پس از شروع کمپین توسط شما، فعال است.
سوال دیگری که ممکن است در ذهن شما نقش بسته باشد ایناست که:
در بعضی پیامها، نیاز است که حتما قسمتی از پیام، بصورت مکتوب در اختیار مخاطب قرار بگیرد. برای مثال کد یا آدرس و یا شمارهی تلفنی که ممکن است پس از پایان یافتن تماس، در حافظهی مخاطب باقی نماند و از ذهن او برود و تماس، بینتیجه شود. حال تکلیف چیست؟
در پاسخ به این پرسش شما باید گفت که: سرویس جدیدی توسط زمانک توسعه یافته است که به این نیاز شما هموطن عزیز نیز پاسخ میدهد. این سرویس، پیامک صوتی-متنی نام دارد.
با استفاده از این سرویس، شما تعیین میکنید که در صورت پاسخ مخاطب به پیام صوتی، پیام متنی با محتوای موردنظرتان برای وی ارسال گردد. همچنین میتوانید تعیین کنید که در صورت عدم پاسخ مخاطب به پیام صوتی، پیام متنی با چه محتوایی، برایش ارسال گردد.
زمانک، یک رسانهی بزرگ و حرفهای در دستان شماست. با زمانک فرارسانه شوید و لذت ارتباطی خاص را تجربه کنید.
همین حالا حساب کاربری خود را ایجاد کرده و این سرویس را امتحان کنید.